HOW TO STYLE | Capes

Friday, October 09, 2015

Recently I've been seen a lot of outfits with capes/poncho all over my Instagram and Bloglovin', so I believe is the new trend for this fall although Burberry was the first one on creating this trending last fashion week. When I saw the Burberry show last season I felt in love and I annoyed my mom because I wanted a cape/poncho even though I live in a hot city, but I have a section in my closet for cold weather clothes (We don't have seasons here, just summer and some days just rain -I was born in the wrong place-) and she gave it to me in june and is just all black but I love it and I can't wait to go to a cold place to use it and create amazing outfits with it. So, I created some outfits ideas that you can wear if you have one, or you're planning on getting one.

***
Recientemente he visto muchos outfits con capas/ponchos en mi Instagram y Bloglovin', así que creo que es la nueva tendencia para este otoño aunque Burberry fue el primero en crear esta tendencia la pasada semana de la moda. Cuando vi el show de Burberry la temporada pasada me enamoré y moleste tanto a mi mamá porque yo quería una capa/poncho cuando vivo en una cuidad caliente, pero tengo una sección en mi armario por ropa de frió (Nosotros no tenemos estaciones, solamente verano y algunos días llueve -nací en el lugar equivocado-) y ella me la dio en junio, es completamente negra pero me encanta y no puedo esperar a ir algún lugar frió donde pueda utilizarla y crear outfits increíbles con ella. Así que, creé unas ideas de outfits que puedes usar si tienes una o planeas en comprar una.






Lots of love,
Gabriela.

Post a Comment

☆ Instagram: @gabrielagardila ☆

© Life with Gabriela. Design by Fearne.