☆ TRAVEL DIARY // New York ☆

Wednesday, September 23, 2015 New York, EE. UU.





 



¡Please! Make yourself a favor and if you are in New York or planning on going. Go to the Brooklyn Bridge Park and wait for the sunset, for me there's nothing more romantic than that and you will see the lights of the bridge when they start to get on, is beautiful. I don't think I have ever feel this huge amount of love for a place than New York. Before I went there all the people used to tell me that New Yorkers are very rude to you, but for me wasn't that way, people was so polite that I was impressed, here is very rare to find a guy that open the door for you, and there were plenty of man that opened the door for me at the mall, the restaurant and a lot of different places, never let people to tell you how is the city, go and find out yourself.

The Brooklyn Bridge Park, Empire State Building and Times Square are my favorite places in the city, but If you're staying in Long island there's a place I loved my family took me to a restaurant where you can create your own burger and is called Gourmet Burger Bistro you should go is in Port Jefferson and after, you can walk around and there are different stores and even a place where they sell the most amazing nutella crepes. 

Before I leave, guys i'm working on this week and nex week posts, and I was so busy that I totally forgot that today was day to post, so I wanted to share some of the most amazing pictures I have from New York, I'm sorry, please forgive me but I am taking this very serious that I want everything to be perfect an beautiful.

***
¡Por favor! Hazte un favor y si estas en Nueva York o estas planeando en ir. Ve al puente de Brooklyn y espera por el atardecer, para mi no hay nada mas romántico que eso y tendrás la oportunidad de ver como se van encendiendo las luces del puente, es hermoso. Yo no creo que nunca haya sentido esta cantidad de amor por una ciudad mas que Nueva York. Antes de irme para allá la gente me decía que los Neoyorquinos son groseros contigo, pero para mi fue totalmente diferente todos fueron demasiado amables, estaba sorprendida, aquí es bastante raro encontrar un hombre que te abra la puerta y allá la cantidad de hombres que me abrieron la puerta en los centros comerciales, restaurantes y diferentes lugares fue bastante, así que nunca dejes que la gente te diga como es la ciudad, ve tu y descubrela por ti mismo.

El puente de Brooklyn, el Empire State Building y Times Square son mis lugares favoritos en la ciudad, pero si te estas quedando en Long island allá hay un lugar que amé, mi familia me llevó a un restaurante donde tu puedes crear tu propia hamburguesa y es llamado Gourmet Burger Bistro deberías ir es en Port Jefferson y después puedes irte a caminar por el lugar, hay diferentes tiendas e incluso un lugar donde venden los crepes de nutella mas ricos de todos.

Antes de irme, chicos estoy trabajando en los posts de esta semana y la otra, y estaba tan ocupada que se me olvido que hoy era día de publicar, así que quería compartir con ustedes unas fotos increíbles que tenia de Nueva York, lo siento, por favor perdónenme pero me estoy tomando esto en serio y quiero que todo sea perfecto y lindo. 



Lots of love,
Gabriela.

Post a Comment

☆ Instagram: @gabrielagardila ☆

© Life with Gabriela. Design by Fearne.